Webáruház indítás főbb tényezői

Webáruház nyitásánál érdemes felmérni a piaci helyzetet és megtervezni a webáruházunk felépítését. A webáruházunk kinézetében és felépítésében egy webdesigner segíthet nekünk, hiszen több tapasztalattal rendelkezik. Azonban a terveinket pontosan meg kell határoznunk, mint például termékek neve, kategóriák, szállítás, fizetés módja stb.
Ha elkészültünk a vázlatunkkal és tudjuk, hogy milyen termékeket árulunk majd webáruházunkban, akkor a domain nevünket is meghatározhatjuk, ami rövid tömör, tartalmazza a tevékenységünket, és ami természetesen még szabad. Ha megtaláltuk a webáruházunk domain nevét, és minden részletet megbeszéltünk a webáruház készítőnkkel, akkor indulhat a webáruház ’építése’.  Ma már elengedhetetlen az SSL tanúsítvány, ami oldalunk biztonságát garantálja vevőink számára. Egy logó alkalmazása is sokat lendít webáruházunk kinézetén. Ha előre gondolkodunk akkor a későbbi marketing során is alkalmazhatjuk a logónkat, amit a vásárlók már könnyen összekapcsolnak a webáruházunkkal.
A logót, akár mi magunk is elkészíthetjük, némi grafikai tudással, de ha profi logót szeretnénk, akkor érdemes megterveztetni. Ha elkészült a webáruház alapunk, akkor indulhat a termékek feltöltése, ami már a mi feladatunk. Természetesen a termékeket leírásokkal is el kell látni nemcsak fotókkal. Ha itt is a maximumot szeretnénk elérni, akkor egy profi fotós és szövegíró segítségével ezt könnyen kivitelezhetjük. Ha profi webáruházat szeretnénk, akkor mindenképp invesztáljunk többet a kezdeti költségekbe. Minden lehetséges, csak a pénztárcánk szab határt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.